ایستاده ام...


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





  می بینی؟

بی تو ایستاده ام

روی پاهای خودم و دارم به تو نگاه میکنم

که حتی روی حرف های خودت 

 

 

هم نمی تونستی بایستی..!!

 



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت9:59---30 اسفند 1391
آفا من با هر وبلاگی حال نمیکردم

اما یهو خر شدم و کلی لینک بی مصرف ثیت کردم توی وبلاگم

اما وقت کنم ، شروع می کنم بی خودی هارو می حذفم

اصلا یه جوری شده که یادم میره به لینک های خوبی که دارم سر بزنم

مثلا:الان خیلی حال کردم با نوشته هات

اما نه همشون
پاسخ:اقا فوووض دلت من همه لینکام با خودیه!!


امیر
ساعت5:34---5 بهمن 1391
سلام
علامت بقل نام وبلاگتو چجوری گذاتشی؟آلت+چه عددیه


AmIr
ساعت21:24---30 آذر 1391
من امشب دارم می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش...
از طرف پاییز - یلدا مبارک


زری
ساعت14:38---30 آذر 1391
سلام
یلدای قشنگتون مبارک
شاد باشید
[گل]


mohammad
ساعت7:19---26 آذر 1391
تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و با کلاس ترین آدم روی زمین هستی

اینم هندونه شب یلدات! بذار تو یخچال تا خنک بشه!
پیشاپیش یلدایت مبارک


AmIr
ساعت21:47---25 آذر 1391
اشک از دوریست
سکوت از تنهایی
لبخند از مهربانی
پیام دادن از دلتنگی


AmIr
ساعت15:48---22 آذر 1391
فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای…

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای

خداحافظی را !!

وبلاگت عالی بود به منم سربزنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 21 / 9 / 1391برچسب:, | 23:40 |


Ɖɛƨιɢиɛя